Franks lilla racingforum

You are not logged in.

#1 2010-04-16 10:22:41

Stefan
McLaren-förare
From: Söderhamn
Registered: 2004-12-02
Website

Rally-cross i viasat motor

Nu är det klart att viasat kommer att visa årets rally-cross tävling. Nu börjar man verkligen få valuta för dom pengar man lagt ut och lägger ut på viasat motor.
Rally-cross är grymt roligt att se på. Dessa bilar accar ju snabbare än en F1a och det går riktigt fort i rally cross ibland, mycket fortare än vad det ser ut på TV.
Nu har man ju mycket att följa förutom F1 :-)
jag kollar även allt WRC och moto GP och även en hel del nascar och naturligtvis GP2 och DTM och STCC och WTCC, så nu kan man även följa rally-cross igen :-)

"Undersökningar visar att guldfiskar, utan problem, klarar av att leva hela livet i en liten sfärisk skål och där, då de är riktigt dumma,
simmar runt runt runt och då de har fullbordat ett varv så har de glömt det varvet och påbörjar ett nytt, vilket sker igen och igen och igen…
....så nu förstår jag varför så många i USA älskar NASCAR."

#2 2010-04-16 11:41:58

Stefan
McLaren-förare
Website

Re: Rally-cross i viasat motor

Det finns bara ett STORT problem med viasats WRC sändningar och det är den där förbannade Tina Thörner som skall vara med och kommentera. Det går inte att lyssna på henne. Skall nan kommentera i tv kan man inte sitta och säga bilarne och böskera och pöjkera och fäljera och allt fan hon säger. Skall man kommentera i tv får man spola sin egen jävla tönt dialekt och uttala orden så som dom heter. Jag stör mig så in i helvete på den människan. till och med Lisa som aldrig kan säga ett ont ord om någon annan blir störd av att höra hennes jobbiga och drygt töntiga uttalanden

"Undersökningar visar att guldfiskar, utan problem, klarar av att leva hela livet i en liten sfärisk skål och där, då de är riktigt dumma,
simmar runt runt runt och då de har fullbordat ett varv så har de glömt det varvet och påbörjar ett nytt, vilket sker igen och igen och igen…

#3 2010-04-17 09:03:27

Hatten
Super Aguri-förare
Registered: 2009-07-12

Jag kan bara hålla med Tina Thörner är förfärlig helt enkelt. Annars är ett tips att byta ljudspår till Norska, den killen är bra och läser från manus.

#4 2010-04-17 09:09:24

Hatten
Super Aguri-förare

Lite synd att det inte är live från alla tävlingar bara som det var på TV4 Sport förra året men det är väl en massa annat som ska visas då.

#5 2010-04-17 12:06:11

Stefan
McLaren-förare
Website

Dom har ju kört lite live. Svenska körde dom live och ärligt så funkar inspelat nästan bättre när det gäller wrc om man skall se det på tv

#6 2010-04-17 13:29:21

Hatten
Super Aguri-förare

Jo men jag menar Rallycross EM var live från alla tävlingar förra året på TV4 Sport.
Rally VM live funkar så där, tycker det är svårt att få grepp om tävlingen när man bara plötsligt får se en sträcka live.

Board footer