Franks lilla racingforum

You are not logged in.

#16 2010-09-10 10:38:53

Stefan
McLaren-förare
From: Söderhamn
Registered: 2004-12-02
Website

Re: F1-resa säsongen 2011..."spoiler"....

fast då måste vi åka i år.

Om jag skall planera och kolla kostnader måste vi komma överens om vilka banor vi kan tänka oss att åka till, när det är bestämt kan jag kolla priser och alternativ för dom banorna.
Om vi röstar på tre banor var, så ser vi ju vilken som är första prioritet och andra osv, så kan man bygga vidare på det.
det är ju onödigt om jag sitter och kollar priser till en bana som ingen vill åka till smile

"Undersökningar visar att guldfiskar, utan problem, klarar av att leva hela livet i en liten sfärisk skål och där, då de är riktigt dumma,
simmar runt runt runt och då de har fullbordat ett varv så har de glömt det varvet och påbörjar ett nytt, vilket sker igen och igen och igen…
....så nu förstår jag varför så många i USA älskar NASCAR."

#17 2010-09-10 21:47:37

Tomas
Ferrari-förare
Registered: 2004-11-30

Silverstone, Ungern, Barcelona eller Valencia och detta utan inbördes ordning.

Monaco är för dyrt/svårt, Monza går för fort och jag har redan sett Spa och Hockenheim men jag kan tänka mig att återbesöka dem båda om alla andra bara kan, eller vill, då.

#18 2010-09-11 11:44:03

Stefan
McLaren-förare
Website

dom race jag kan tänka mig är ju i princip alla i europa.
Problemet med silverstone är ju krånglet med att ta sig till och från banan, fast det hör ju också till lite :-) åker man bussresa arrangerag av någon annan så är det ju liksom inte vårat problem. smile
Jag kollar resor för hela europa säsongen, jag har ju tid till det liksom .) så kan vi sen plocka ut vad som ser bäst ut

"Undersökningar visar att guldfiskar, utan problem, klarar av att leva hela livet i en liten sfärisk skål och där, då de är riktigt dumma,
simmar runt runt runt och då de har fullbordat ett varv så har de glömt det varvet och påbörjar ett nytt, vilket sker igen och igen och igen…

#19 2010-09-11 15:50:21

Tomas
Ferrari-förare
Registered: 2004-11-30

Stefan wrote:

dom race jag kan tänka mig är ju i princip alla i europa.
Problemet med silverstone är ju krånglet med att ta sig till och från banan, fast det hör ju också till lite :-) åker man bussresa arrangerag av någon annan så är det ju liksom inte vårat problem. smile
Jag kollar resor för hela europa säsongen, jag har ju tid till det liksom .) så kan vi sen plocka ut vad som ser bäst ut

Puss på dig raring! smile

#20 2010-09-15 11:44:34

Stefan
McLaren-förare
Website

Det skall bli kul att pussla ihop lite resor. gillar att göra sånt och när det blir bra så att andra blir nöjda så är lönen för mödan betald

Board footer