Franks lilla racingforum

You are not logged in.

#1 2010-09-19 15:44:32

Stefan
McLaren-förare
From: Söderhamn
Registered: 2004-12-02
Website

Den 24/10 är det ÄNTLIGEN här

Som rubriken säger, flera år av väntan är snart över. codemaster släpper ett mästerverk till F1 spel. Läs om det här på fz.se som har testat det....gissa om jag bokat det för längesedan smile

http://www.fz.se/artiklar/spel/20100917/f1-2010/?page=2

"Undersökningar visar att guldfiskar, utan problem, klarar av att leva hela livet i en liten sfärisk skål och där, då de är riktigt dumma,
simmar runt runt runt och då de har fullbordat ett varv så har de glömt det varvet och påbörjar ett nytt, vilket sker igen och igen och igen…
....så nu förstår jag varför så många i USA älskar NASCAR."

#2 2010-09-23 22:01:19

Stefan
McLaren-förare
From: Söderhamn
Registered: 2004-12-02
Website

Re: Den 24/10 är det ÄNTLIGEN här

Har fultankat PC versionen och testat det lite, och FYFAn vilket underbart spel. närmare än så här kommer man inte f1 utan att sitta i en riktig bil.Du kan göra ALLT som en f1 förare kan göra i bilen, mappa motorn och ställa framvingen och bromsar osv medans man kör, och varje gång man gör det så vrider föraren på rattarna i ratten. spelkänslan är grym och grafiken är underbar. att det sen inte bara är racing gör det hela ännu bättre, utan man får vara med och svara på frågor på presskonferenser och göra intervjuer och förhandla kontrakt och man måste svara rätt och bete sig "rätt" mot stallet för att inte få ett dåligt samarbete med stallet och få sparken, för att köra karriärläget så krävs det mycket från en och JAG ÄLSKAR DETTA SPEL!!!!!
i morgon fredag kommer PS3 versionen, och då blir det racing på 42" tv:n i full HD, och fyfan vad jag kommer att nöta och nöta och nöta tills foten blöder :-)

"Undersökningar visar att guldfiskar, utan problem, klarar av att leva hela livet i en liten sfärisk skål och där, då de är riktigt dumma,
simmar runt runt runt och då de har fullbordat ett varv så har de glömt det varvet och påbörjar ett nytt, vilket sker igen och igen och igen…
....så nu förstår jag varför så många i USA älskar NASCAR."

Board footer