Franks lilla racingforum

You are not logged in.

#1 2011-01-05 08:53:09

Frank H
BMW Sauber-förare
From: N65°37'23.19" E22°9'2.69"
Registered: 2004-11-28
Website

Överraskning?

Så, vem/vilka tror ni kommer överraska mest i de första racen i år?

Jag är lite lur på att Massa kommer ha det svårt, han "skulle ju bli förstaföraren", men har blivit andraförare igen, tror han kommer kämpa med det i år med.
Positiva överraskningen, hoppas jag blir Pastor Maldonado, men troligtvis kommer han krasha lite i början när han märker att de andra inte flyttar på sig, så som de gjorde i GP2 (men Kobayashi stack ju in nosen och kom undan med en del ifjol, så vem vet). Ni kommer väl ihåg hur han körde när vi var nere på Spa och kikade, ingen annan körde om så mycket som honom där...

Längtar verkligen big_smile

Mindre än en månad innan försäsongstesterna startar big_smile big_smile big_smile

"Han sade inte ens tack"
"Men farsan visade korven"
Tomas och Anders i Belgien

#2 2011-01-05 15:35:30

Tomas
Ferrari-förare
Registered: 2004-11-30

Re: Överraskning?

Frank H wrote:

Så, vem/vilka tror ni kommer överraska mest i de första racen i år?

Jag är lite lur på att Massa kommer ha det svårt, han "skulle ju bli förstaföraren", men har blivit andraförare igen, tror han kommer kämpa med det i år med.
Positiva överraskningen, hoppas jag blir Pastor Maldonado, men troligtvis kommer han krasha lite i början när han märker att de andra inte flyttar på sig, så som de gjorde i GP2 (men Kobayashi stack ju in nosen och kom undan med en del ifjol, så vem vet). Ni kommer väl ihåg hur han körde när vi var nere på Spa och kikade, ingen annan körde om så mycket som honom där...

Längtar verkligen big_smile

Mindre än en månad innan försäsongstesterna startar big_smile big_smile big_smile

Jag tror inte Massa kan komma närmare Alonso och japp, Heja Maldonado!

Snart, snart, snart...

#3 2011-01-08 13:01:45

Stefan
McLaren-förare
From: Söderhamn
Registered: 2004-12-02
Website

Räkna INTE bort schumacher säger jag ba då rå vettni

"Undersökningar visar att guldfiskar, utan problem, klarar av att leva hela livet i en liten sfärisk skål och där, då de är riktigt dumma,
simmar runt runt runt och då de har fullbordat ett varv så har de glömt det varvet och påbörjar ett nytt, vilket sker igen och igen och igen…
....så nu förstår jag varför så många i USA älskar NASCAR."

#4 2011-01-09 01:15:16

Tomas
Ferrari-förare
Registered: 2004-11-30

Stefan wrote:

Räkna INTE bort schumacher säger jag ba då rå vettni

Nope, man jag hoppas hårt att man inte "offrar" Nico för att få till en 100-procentig MS-bil...då ska jag fan klippa deras tung och göra kaoz på dem! big_smile

Board footer